17 May 2013

Zaman kanak2 riang !

assalamualaikum !!!


holla holli, lama da tak menaip kt blog ni. selalunya kalau menaip pun utk assignment, presentation dan blablabla *blerghhh --'' soo sekrang ni da free bole dok membongkang kat rumah. bila time2 membongkang ni kan macam2 otak aku akan buat. salah satunya mengimbas balik zaman kanak2 aku masa sekolah rendah kt MGS. masa ni aku tak penah nak kisah pasal hidup, yg aku tau nak bergelak ketawa jee hahah. bila dikenangkan balik bnyak jugak pengalaman yang pelik2 masa kecik2 dulu. macam tak sangka ah aku buat semua bnda tu.

one of the things yang aku rasa macam tak percaya kannn, aku jadi SOLO kumpulan nasyid kott. SOLO okayyyy. hahah. menang naib johan pulak tu dushhh. rasa macam suara sedap gila da la nyanyi lagu ibu, lagu tu pulak suara kena tarik pehh memang rasa popular sekejap dengan suara aku yang lunak dan merdu tu hahahah. pastu aku masuk kumpulan boria tapi jadi backup je la smbil2 menari-nari an an hahah. yg pelikny sekarang ni kan bila aku test nyanyi sikit amboi katak pon dok menyorok dalam tempurung taknak keluaq, beruk bunuh diri terus dengar suara aku hahaha. taktau ah kenapa da jadi tak sedap :P faktor usia mungkin, cover linee sikitt mihmihmih.

part yang paling comel bila aku dance untuk salah satu persembahan majlis anugerah cemerlang *omeyy angat :P* hahaha. lagu adam taktahu pulakk tu, jangan main2 tauuu haha. selain drpd menari aku berlakon jugak utk hari kemerdekaan. dapat watak org ternama tuuu, kau hado ? :P hahah. lagi ? ermmm aku masuk contest model muslimah. wahh kelass kau jahh hahah. dua tahun jugak la aku join bnda alah ni. darjah 5 ngn 6 kot tak silap aku. lupa diri sekejap bila catwalk atas pentas hahah. bnyak lagi lahh bnda pelik2 yg aku join, yg aku cerita ni antara yg mengglamorkn diri aku je muahhahahaha :P

saja letak pic pambob yg takde kena mengena ni hahah. *pambob ? anyonyonyo :P

soo maksudny zaman kanak2 adalah zaman kegemilangan aku, masuk je sekolah menengah sunyi sepi terus karier seni aku ni hahah. okay habis ! till next post. toddles :D

No comments:

Post a Comment